Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nervøs for min hustru

Hej.

Jeg er ved at gå ned, grundet min kone.

Hun er hurtig vred og opfarende mod mig, grundet de mindste ting. F.eks, hvis jeg glemmer at købe mælk, så bliver hun meget vred, hvor jeg siger jeg nok skal hente det, dog hvis det omvendt så er det helt iorden ifølge hende.

Jeg er igennem 8år, blevet beskyldt for utroskab, at en hvilken som helst situration er min skyld og mange andre ting.

Jeg har ellers været hendes klippe, støttet og hjulpet hende igennem svære tider igennem alle de år.

Samt truer hun med at gå fra mig eller selvmord.

Det nyeste er at vores søn på 1½år er mere glad for mig, end hende, da jeg leger meget med ham og er der for ham. Min kone er meget omsorgsfuld overfor ham men vores søn skubber hende væk, som gør hende ked af det ( det jo forståeligt ), hun er begyndt at blive vred på mig og fortæller at mig og min søn bare kan leve vores liv og hun brækker sig over at se os sammen. Jeg får igen skylden for at han ikke kan lide hende, jeg fortæller at det er en fase, og har forsøgt at få dem til at lege mere sammen, ved at påtage mig flere opgaver.

Men han vil helst være ved mig.

Jeg har åben fortalt at jeg er bekymret for vores dreng, når hun bliver vred og råber af mig foran ham. Hvor jeg skærmer og beskytter ham.

Samt at hun skal have hjælp fra en læge, dog siger hun at de ikke kan noget.

Hun truer med at gå fra mig og tager min søn fra mig ( dette sagde hun også før vores søn ).

Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre, for er bange for at midste min søn.

Og tro mig, jeg forsvare mig selv overfor hende.

Log in eller Registrér for at kommentere.