Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Jeg har fundet en buttplug

Hej herinde 🙂 jeg har brug for jeres råd…

Bare lidt baggrundsinfo; min mand og jeg elsker hinanden, men sexlivet er ikke på toppen for at sige det mild. Vi har begge nogle ting med i bagagen og på lige det på punkt er vi lidt tilbagetrukne, samt jeg har en sygdom der gør at mit overskud og energiniveau tit er meget lavt. Vi har et barn på 4 år og på den tid har vi max haft sex 10 gange.

Sagen er den at jeg har fundet en papkasse fra en forsendelse, dateret start maj, hvor jeg kunne se at den var fra Sinful - det ved jeg godt hvad er 🙂 efterfølgende har jeg så fundet en meget stor (🙈), sort, silikone buttplug bagerst i et skab. For det første er jeg en smule rystet over fundet og for det andet ville jeg have det meget mærkeligt selv med at bestille den slags uden hans viden 🤷‍♀️ Jeg er ret overbevist om at han ikke bruger den med en anden, men at den er til ham selv.

Hvad ville i gøre? Skal jeg fortælle ham at jeg har kendskab til den? Eller skal jeg bare lade som ingenting?

Han har opført sig lidt anderledes de sidste dage og står der så snart jeg nærmer mig skabet - nu ved jeg hvorfor…

Svar mig helst med gode råd og ikke stille spørgsmålstegn ved hvorvidt vi skal være sammen, for på det punkt er ingen af os i tvivl 🙂

Kommentarer

  • Er det et problem hvis han fx hygger med den når han er alene hjemme?

    Nå nu sexlivet ikke er hvad det har været, ville jeg foreslå i kunne lege med den sammen, selvfølgelig med mindre den er grotesk stor, så den i praksis er ubrugelig alligevel.

  • Hej. Det er jo således, at f.eks. Sinful sælger til kunder, der måske er for generte til at købe direkte, som jeg gør, i en butik (Hotgirl). Der er iflg. Hotgirlpersonalet rigtig mange, der køber buttplugs i alle størrelser. Både mænd og kvinder, og kvinderne synes mange gange, der er frækt, at deres mænd/kærester bruger buttplugs.
    Nogle buttplugs er beregnet til at gå med i lidt længere tid, og både min kone og jeg synes det er dejligt frækt, når jeg f.eks. har min oppe, når vi er ude at handle. Det er en dejlig fornemmelse, og er absolut med til at pifte vort sexliv op, fordi vi begge tænder på det.
    Derfor skal du, i stedet for at være måske forarget, støtte din mand, så han kan være åben med sin lyst. Måske du også selv skulle prøve at mærke, at anus faktisk er en erogen zone hos både kvinder og mænd. Derfor er analsex blevet mere og mere brugt. Men først skal det selvfølgelig accepteres af begge parter.
    Håber, at du vil forsøge, for jeres begges skyld, at støtte din mand, så hans buttplug ikke skal betragtes som noget pinligt, men et dejligt krydderi.
    Held og lykke med "projektet" :-)

  • Hej igen.
    Det ville være dejligt, hvis du evt. vil bekræfte, om du kan bruge mit råd, eller måske allerede har gjort brug af det :-)

  • Jeg har endda købt en automatisk dildo til analleg. Altså at den af sig selv kører ind og ud - det skal man lige vænne sig til, så den ikke støder FOR dybt, for så kan det godt blive lidt ubehageligt. Men fint når man lige lærer den at kende.

  • Jeg ville gå i dialog med ham stille og roligt, uden at lyde fordømmende. Noget tyder på, at han tydeligvis er enten nervøs for, hvordan du vil reagere, eller også er han flov over sine seksuelle lyster. Sig til ham, at det er ok.

    Som nogen herinde skriver, så kunne det være et ekstra krydderi til jeres sexliv og hvem ved, måske fantaserer han også om at give dig analsex.

  • Mig og min eks var kærester i 7 år inden vi så småt forsøgte os med analsex.

    Al begyndelse er svær som man siger, så det var ikke med stort held til at starte med, men hun var klart frisk på mere.

    Dog skete der helt andre og urelaterede problemer i vores liv, som gjorde at vi slog op / gik fra hinanden, så vi kom aldrig rigtigt videre med det.

    Jeg har dog siden haft et forhold til en anden dame, som også var frisk på analsex... men hun var så typen som siger: skal jeg ha, så skal du også ha (med en dildo) hvilket jo sådan set er et fair nok krav, bare ikke fysisk muligt for mig (med den størrelse dildoer hun havde) gg.

Log in eller Registrér for at kommentere.