Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Analsex

Hej, jeg er 22 år men er kommet i noget af et dilemma. jeg ses med en fyr, og vi har snakket om at have analsex for første gang sammen. I starten tænkte jeg det kunne være spændende, men nu hvor jeg tænker over det, virker det lidt farligt. Jeg har en kronisk tarmsygdom Morbus crohn som gør at min Tarm ikke virker optimalt og der kan være noget forsnævring i nogle ender af tarmen. Derfor tænker jeg ikke det virker helt godt at tage noget derop i, men samtidig vil jeg heller ikke lade mig begrænse af min sygdom. Især også fordi vi har snakket om det begge to, men som jeg slet ikke tænkte over, sagde han også, at man skal tømme tarmen for afføring med eksempel vand. Dog læste jeg at det kan beskadige tarmen at gøre sådan. (Jeg lider dog også af noget forstoppelse, så ved ikke om det også påvirker situationen?)


Mange tak for hjælpen på forhånd! Håber i kan hjælpe.

Kommentarer

  • Indstillinger

    Det med vand i tarmen er nu ikke så farligt, bare du ikke sætte den på "spulestråle". Du skruer bare brusehovedet af i badet.

    Ellers er det da bare at prøve, men nu det er første gang, så hver MEGET langsomme og forsigtige. Så finder du hurtigt ud af om det er noget du kan lide, eller om det bare er tanken du synes er spændende.

  • Indstillinger

    Okay mange tak for hjælpen! Det vil jeg gøre.

Log in eller Registrér for at kommentere.