Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gang i samlivet igen?

Redigeret 15 februar, 2021, 07:58 i Samliv

Hej alle

Mit navn er Matilde, og jeg kunne godt tænke mig at høre jeres take på, hvordan I holder gang i jeres samliv der hjemme? Jeg har en kæreste på 8 år, og vi er gået lidt døde i den. Jeg taler ikke kun om det seksuelle men mere det der med at være kærester, tage på dates, spise sammen og høre musik, aktiviteter som gåture og biografen (okay ikke muligt pga. Corona men I ved). Vi har talt om vi skulle se andre mennesker og på den måde få gang i livet igen. Jeg har besøgt flere dating sites som denne [link fjernet af redaktionen] men synes det er lidt grænseoverskridende og har generelt svært ved at bedømme, hvor vi skal starte.

Hvad har I gjort, når I har været i et forhold i lang tid?

Kommentarer

  • Indstillinger

    Vi er 32 år og 35 år til info.

  • Indstillinger

    Hej MAtlilde.

    DEt med at komme ud og se andre mennesker er en god ide... men da ikke med sex for øje?

    Altså fx sammen til koncerter eller Bare en tur op den loka le Rataurant.

    Mu skiver du ikke om i har nogen børn endnu...

    MEn jeg har selv været i et ca lige så langt forhold, og det blev ærligt tlat også kedeligt til sidstl

    Fx tage på en Ferie (hvis man da kan ( Tui.dk påståar man godt kan), eller andet for at genoplive gnisten.

    Er det bare fordi du er blevet trlt f at sidde med ham derhjemme pga Covid-19?

    Fortøl lidt mere om hvad det er du føler du saver , for lige i denne tid finder du nok ikke en bedre at snave med GG!

Log in eller Registrér for at kommentere.