Herre tænder på at iføre sig dame/pige tøj
Hej jeg er pt. 42år ung og har de sidste mange år fantaseret og udlevet fantasier. At lade som om man er pige ved at iføre sig pige trusser strømpebukser lår strømper og alt den slags. Men føler mig ikke som en pige/dame men jeg kan godt lide en tanke om at jeg måske er dobbelt kønnet dog når det kommer til stykket er jeg jo nok bare primært mand der elsker kvinder og leg at man ser ud som dem og kan føle det invendige af en kvinde krop ved feks at iføre sig en badedragt elller lange lår strømper el. begge dele. Jeg så en kvinde skrive om sin mand som iklædte sig dame tøj om det var lidt på samme måde som jeg selv har med det el. om han sågar føler sig twekønnet. Somregel når jeg har taget dametøj på går jeg igang med at dyrke sex og tager det så straks af bagefter. Men sommetider 'leger jeg pige længe' sidder i trusser strømpe bukser og evt. en kjole el nedderdel og top. Jeg var ikke ret gammel første gang jeg havde fantasier om at prøve pigernes tøj og mener også der er mange fyre der har prøvet mindst en gang at iføre sig pige tøj måske ikke om andet en bare for at få et syn der minder om at se på det modsatte køn og så er det ekstra tændende at det faktisk er dig selv du kigger på, og at du samme tod kan mærke de tynde strømper sidde tæt om benene. Du nøjes ikke med at stikke noget ind i kvinden du har taget en hel kvinde på. El. man kunne måske rette kalde det en fransmorfing
ps. senere fandt jeg ud af at jeg er bi sexuel men vil ikke kysse,mysse og kæreste med mænd kun visse typer sex. At jeg er Bi sexuel er ikke noget med tøjet at gøre men tøjet og ægte pige følese fik mig til at fantasere at en mand penetrede mig. Har også prøvet det en enkelt gang. Måske om man er homosexuel bisexuel el hetrosexuel så ville de fleste godt kunne vælge at være bi sexuelle el ihverfald godt til tider tænde på en bisexuel tanke.
et lille tillægs spørgsmål hvis man ikke er trans el. trans sexuel el eng.:cross dresser men mand der tænder på at lege pige men vil ikke være en pige kun under act hvad kaler man en sådan fetish hvis man kan ligge det ud som en fetish
Og en note til kvinden med en mand der kan lide konens tøj og at have det på hvorfor ikke tage det med i jeres forspil mm. du vil måske kunne lide det lige en lille note strømpebukser kan faktisk være rare at have på under bukserne ikke kun som en sexuel ting men ret behageligt især hvis man skal ud i koldt vejr og det er halv tykke strømpe bukser