Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kronisk hoste

2»

Kommentarer

  • Indstillinger

    fuerzzz . Jeg tror ikke læger ved den eksistere. Min læge gjorde ikke. Jeg vidste det jo heller ikke før jeg fik rådet. Jeg tænkte, jeg prøver.
    Den er ikke dyrere end er pengene spildt, nå ja. Men den hjalp mig virkelig, jeg håber den også vil hjælpe dig.

  • Indstillinger

    jeg har bestilt min, men den er ej kommet. jeg har op mod 100 hoste anfald pr. dag, nogen så voldsomme jeg kaster op, andre så jeg føler efter jeg har løbet en maraton, det er både med slim, tårer, snot osv. jeg er ved at blive vanvittig. Folk tager afstand fra mig pga. af dette, de opgiver simpelthen at tale med mig. Det kan komme ud af den blå luft, noget jeg spiser, noget jeg drikker, når jeg går ud, og når jeg kommer ind.
    Min livs kvalitet er lig nul, og lægerne er fuldstændige ligeglade, beklager men det er de. Et er de ikke ved hvad de skal stille op, et andet er de heller ikke blot gider at lytte.
    jeg er grædefærdig over dette, jeg er mor, mormor, kone, og jeg er ikke mere end start 50.
    jeg håber saltpumpen virker, men jeg tænker der skal et guds mirakel til før jeg tror det. Jeg vil så gerne leve uden at spekulere 24/7 over dette, ikke mindst slippe for at tage medicin der gør dig afhængig.

  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 13 januar, 2021, 07:03

    Jeg købte min på apoteket.
    Jeg giver dig ret i lægerne virker ligeglade. Jeg fik heller ingen hjælp før jeg fandt denne debat. Det tog "kun" 10 år.

  • Indstillinger
    TimPeterTimPeter
    Redigeret 6 april, 2021, 06:48

    Vi har haft et barn med sådan en hoste, og det forsvand efter vi skiftet bolig. Vi købte nyt hus, og hvis i spørger mig er det fordi det nye hus var udstyret med en [varmepumpe](link fjernet af redaktionen) der fjerner en del fugt i luften i mens den arbejder.

  • Indstillinger

    Jeg er nysgerrig. Har saltpumpen virket. ??

    Jeg ser først dit indlæg nu, RyanAvery . Du har helt ret i blodtryksmedicin kan give en forfærdelig hoste. Det var faktisk af den årsag jeg brugte saltpumpe og den måtte jeg bruge et godt stykke tid efter jeg havde skiftet medicin.
    Jeg er stadig vred over en vagtlæge, som var uforskammet over for mig, da jeg bad hende om hjælp. Det glemmer jeg ikke. Jeg ringer sjældent til en vagtlæge, men jeg bestemte mig for den slags ville jeg ikke finde mig i en gang til.

Log in eller Registrér for at kommentere.