Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

MAnglende oplysning til børn?

Ja vidste ikke helt hvor jeg skulle ligge det så nu bliver det her ?

Men mangler der ikke noget HELT basalt i seksualundervisning af unge ?

Det kan da være at man får vist hvordan man ruller et kondom på en gulerod eller et kondom, og at Ppiller for mange piger er en god idé.

Men man får jo ikke alle konsekvenserne af en evt graviditet at vide - især som mand.

Ungen er da sikkert sejlig og supersød, men han kommer i bundløs gæld, på SU og en regning på børnepenge hver måned ?

Jeg gjorde min kæreste gravid fire gange, heldigvis blev det ikke til et barn føær hun var 22 og jeg 23 år.

Både pga provokerede og spontane aborter.

Også derfor jeg afviste hende da hun kort tid efter fødselen pludeslig MEGET gerne ville have sex - altså barn nr 2, følte jeg.

Altså at hun ville have sex alene for at få børn ikke for at bare hygge sig med sex.

Det endte med at vi gik fra hinanden, men hun er da ikke stoppet siden.

For hun blev ret kort efter gravid med en anden mand, og nu selvom hun er 38 år nu er hun gudhjælpemig gravid med en helt 3. mand, og med intentioner om at få barnet.

God fornøjelse med babybæbleer, madpakker, og 0 privatliv!

At få børn bør være en fælles beslutning, også selvom kvinden så skal have en abort hun dybest set ikke ønsker selv. Børn skal have 2 forældre - og ikke 2 forældre som bare bliver fjender for hinanden, det er lige så dårligt en børneliv, hvis ikke være, end hvis den ene flytter, er alkohjoliker eller narkoman eller hvad det nu kan være - incest !

Og min kæreste forstod heller ikke at "hallo" vi har kun ET værelse her i huset, vores datter har det. Hvor skal en ekstra så skulle sove ? "Det finder vi ud af":

Jaja jeg skaffer da lige et kæmpe hus til hele din kæmpe familie - og det gjorde jeg faktisk.

Min forældre byggede nyt så da de var færdige og klar til at flytte ud, overtog jeg det gamle hus, altså som leje mål, nu med svigermor, hendes ældste søn, mig selv og vores datter i, og en masse katte !

Det gik sådan set fint nok i ca ½ år, men ham der især ssønnen der, som var 15-17 år irriterede mig mere mere, blandt andet fordi han sparkende fodboldt op af havehegnet så det flækkede, og parkerede sin scooter ud i haven som om der var en motorcrosssbane der ud ?

Nå men så smuttede de alle efter en fysisk konfrontation om hvorfor man har en lyddæmper/udstødning på sin scoopter, og at græsplænen IKKE er en ivvitation til at lave mudderp'lrøs ved at fræse den op med sin scooter.

Det hjalp så heller ikke at en del af hans "venner" slet ikke havde udstødninger på deres knallerter og scootere, så det larmede helt vildt, og naboerne begyndte at klage - ganske forståeligt.

Hun var hjemløs ret længe med barn inden hun faktisk fik anvist en bolig af kommunen - sefølig til overpris, som gjorde at efter kun 3 mdr så måtte de flytte atter en gang----det fame ikke nemt gg

Log in eller Registrér for at kommentere.