Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Sår/Ræv på pikstreng

For omkring 2-3 uger siden da jeg havde sex ræv jeg min pikstreng. Det blødte en del i starten da men stoppede forholsvist hurtigt. Det er en meget lille rift. Det var så blevet bedre og havde sex en gang for omkring 1 uge siden og det gjorde en smule ondt men begyndte ikke at bløde eller noget. Så havde jeg til gengæld sex igen igår og det begyndte at bløde en smule og gjorde lidt ondt. Er der nogen som ved om det healer af sig selv og hvor lang tid tager det cirka, eller om jeg burde gå til lægen med det?

Kommentarer

  • Du kan jo vælge at få fjernet din streng.

    Så er det problem løst for altid.

    Jeg valgte for et par år siden, at blive omskåret, og få fjernet min streng.

    Jeg har overhovedet ikke fortrudt det

  • En ræv i pikken, det lyder sgu ikke rart.

    Nå spøg til side.

    Du må have et indtryk nu om den ser ud til at vokse sammen selv?, hvilket jeg tvivler på, så du skal nok en tur forbi doktoren.

    Og han - eller en urolog han henviser til kan lappe den sammen ved jeg ikke. Normalt anbefales kun Omskæring ved forhudsforsnævring.

    Måske uanset tage den bare en anelse mere med ro når du har sex, har hørt om nogen som decideret havde forstuet eller decideret brækket pikken, hvilket var ganske pinefuldt i mange uger.

Log in eller Registrér for at kommentere.