Alternativ tobak substans til hjemmerullere
Hej, overhørte en samtale om at der skulle findes noget substans til at blande op i sin hjemmekrøl, der skulle gøre det nemmere at inhalere hvis man fx. har astma eller problemer med at trække vejret, men alligevel insistere på at ryge sine cigaretter.. Fik desværre aldrig fat på hvad det hed eller hvor man evt. kan købe det, men er sikker på at det er noget min mor ville kunne få glæde af! Er der nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning, eller har erfaring?
Kommentarer
Ja det er rigtigt at det findes, kan dog ikke huske præcis hvad det hedder, men noget med muumh mener jeg hvis det er til nogen hjælp overhovedet :-)
Mener det kan købes hos headshops :-)
Jeg har nu prøvet at kontakte et par stykker af de danske shops uden at de fattede hvad jeg snakkede om. Men tak for hjælpen ihvertfald, jeg må forsøge videre!
Update: Jeg fangede highhouse.dk som fortalte at det hedder lungtonic MMM, og desværre ikke var godkendt hos sikkerhedsstyrrelsen, og derfor måtte de ikke sælge det. Jeg fandt det dog hos Chillo så tak Asbjornen for at hjælpe mig på vej ^^