Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sex efter langvarig partnerskab...!

Ja man vil jo nok spørge sig selvom hvorfor jeg opretter et emne om utroskab under "sundhed", men forklaring følger:

Jeg var kærester med en pige i 11 år der var lige et ophold på 2 år ca, men ellers fra vi var 15 år til va 30 (vi er samme alder +-minus nogle måneder.

Mit problem er at, nu er det snart 10 år siden at vi slog op, af alle mulige grunde. Dog en god "skilsmisse" Atlså ikke sådan en hade fuldt en hvor man ender som dødsfjender gg.

Jeg har så naturligvis "forsøgt" mig med andre kvinder, både ældre og yngre, større og små. Men det føles hver gang som om jeg begår utroskab ! og så falder min potens !

Hvordan får jeg overbevist "mig selv" eller "min psyke" om at det IKKE er utroskab hvor jeg boller med en anden pige end netop hende ?

Kommentarer

  • Indstillinger

    Tænker lidt at dette emne kunne passe i mange kategorier, men man skal jo vælge et... !

  • Indstillinger

    Slet ingen bud på dette?

    Synes det er et ret stort problem for mig.

    Er det psykolog, psykoterapeut, eller hvor skal jeg kigge henad?

    Jeg har jo snart mødt mange kvinder siden dengang, næsten 10 år siden, men hvergang vi kommer til det seksuelle, siger min diller "utroskab", selvom det ikke er det, og bliver "flad".

    Jeg er i øvrigt slet ikke interesseret i min ekskæreste mere (alt udover at hun er mor til vores datter), men ikke seksuelt, da hun har forandret sig meget rent fysisk (ikke kun blevet 10 år ældre, men fx også tabt sig ganske voldsomt.)

Log in eller Registrér for at kommentere.