Hjem Hjerne og nervesystem Åben debat om hjernen

Højde

Hejsa!

Jeg har et spørgsmål vedr. min højde.

Jeg er den mindste i min familie (Jeg er 170) hvor mine brødre alle er blevet højere end mig (Henholdsvis, 178 og 183, jeg har også en søster som er 14 år. og ca. 172 høj) , min far er også væsentlig højere end mig ca. (177) Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke er blevet højere.. Jeg ved jo at min vækst er stoppet som 26 årig, så jeg vil derfor høre om der er nogen mulighed for at øge sin højde ved hjælp af medicinal behandling...? Jeg ved at der var drenge da jeg gik i skole der fik homoner for at vokse, men jeg har aldrig fået nogle former for behandling.. Der er forskellige produkter på nettet, men jeg har selvfølgelig ikke lyst til forsøge mig med nogle ikke godkendte produkter.. Jeg har hørt at man via strækøvelser kan få et par cm. mere jeg ved ikke om det er noget der er hold i.? Jeg må indrømme at det irretere mig lidt at jeg ikke er blevet højere, og jeg vil meget gerne høre om der er nogle der ved hvilke muligheder jeg kunne have..

Kommentarer

  • Hvorfor i alverden skulle du kaste dig ud i mere eller mindre suspekte "behandling"smetoder for at få et par centimeter mere? Du er 170 cm høj, og det er der da så mange der er...
    Drengene som i din skoletid fik hormoner for at vokse, har formodentlig fået dem fordi de ikke har fulgt det normale vækstbillede; ergo er det ikke en løsning for dig.
    Jeg syntes det lyder som om, at dit problem i højere grad handler om selvværd. Du er måske ikke den højeste fyr i gadebilledet, men du er så sandelig heller ikke den laveste. Du skal rette ryggen og i stedet fokusere på din mentale sundhed; et bedre selvværd vil smitte positivt af på det indtryk du udstråler.

Log in eller Registrér for at kommentere.