Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ubehag i halsen! HJÆLP!

Er det slet ikke nogen som oplever det samme som mig!?

Hej alle sammen, jeg håber virkelig at i kan hjælpe for jeg er ved at blive SINDSSYG!

så længe jeg kan huske har jeg døjet med nogle såkaldte “bobler/rumlen” i halsen.

det føles som om det kommer helt nederst, langt nede fra halsen og så rumler og bobler det sig længere op. Det stopper altid lige der i indhulingen mellem kravebenene (altså det der hul i halsen) Det er en meget speciel følelse.. meget generende, det kommer kun efter jeg har spist og drukket og så kan det fortsætte hele dagen med 5-10 min. Mellemrum når det er værst.. nogle gange er der endda lyd på, altså nede fra halsen, men ikke som i en bøvs..

jeg troede det var sureopstød, men der er altså ikke nogle ubehagelige smage med, kun følelsen og lyden nogen gange.. når jeg så ligger mig ned stopper det ofte.

jeg har tit spurgt nærmeste om de oplever ligende, men ingen kender det.. hvad i alverden er det og hvordan slipper jeg af med det! Jeg er så træt og generet!

tusind tak på forhånd!

Kommentarer

  • Indstillinger

    Fandt du ud af hvad dette var? Oplever det samme

  • Indstillinger

    Jeg oplever præcis det samme, og jeg har undret mig over, hvad det kan skyldes. Mit opstår kun om natten, og jeg kan nemt vågne et par gange om natten, grundet disse ubehagelige “luftbobler” pludselig kommer. Det er meget ubehageligt! Nogen der fandt ud af, hvad det kan skyldes?

Log in eller Registrér for at kommentere.