Hjem Sundhedsvæsenet Hvordan gik behandlingen?

Ventetider.

Jeg har være ved øre-næse-hals læge for nogen tid siden, og jeg skulle have målt min søvn, fik en apparat med hjem.

Dagen efter, jeg havde afleveret det, ringede lægen til mig og fortalte, at han havde målt, at jeg lider af søvn-apnø, og det endda i svær grad, og at det skulle der bestemt gøres noget ved. Han remsede op om alle de følgesygdomme, der kunne være i den forbindelse - hjertestop var en af dem, så jo, det er bestemt alvorligt.

Han ville henvise mig til søvnlaboratorium på sygehuset, og jeg ville få besked.

Nu - et par uger efter - har jeg endelig fået indkaldelse - til d. 23. august !!!

Godt nok i indeværende år.

Øhhh - det er en smule vanskeligt for mig at tage dette helt seriøst, og jeg tror endda jeg har fået en "akut-tid", for det er jo allerede om 2½ måned - eller ca. tre måneder efter, jeg har fået at vide, at jeg har noget, der kan risikere at være akut livstruende!!!

Så nu håber jeg, at jeg overlever så længe. :-)

Kommentarer

  • det må vi da håbe du gør ----men jeg ville da ringe til min læge ---og forelægge ham ---at der er noget du ikke helt forstår ---du havde forstået at det-du fejler er ikke lige til at spøge med
    men der er 3 måneder før du kan få det undersøgt
    eller ringe til Labatoriet ---og forelægge dem hvad din læge har sagt
    så du forstår ikke den lange vente tid---

  • Det kan jeg slet ikke få til at stemme. Den 23 august. Der er noget længere tid til den dato end knapt 3 måneder.

Log in eller Registrér for at kommentere.