Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bobler i maven / bughulen efter kikkertoperation ???

Beth64Beth64
Redigeret 27 januar, 2020, 15:20 i Åben debat om mave-tarmproblemer

Hej,

Min datter blev opereret natten til søndag, dvs 1 døgn siden. Hun kom også hjem igår eftermiddags.

Hun har selvfølgelig ondt i den 3 huller som blev lavet ved kikkertoperationen. Men, hun siger at hullet ved navlen gør lidt mere ondt end de to andre huller. Hun har jo fået “pumpet” luftindtag i tarmene så der kunne opereres ( fik at vide af kirurgen at det gjorde man altid for at kunne se hvad de lavede), men min datter siger det bobler i hendes mave / bughule ?? Som hun betegner det “ lige som en milkshake man lige har rystet”.
Er det pga luften de har pumpet ind eller hvorfra kommer det. Det er ikke noget hun har prøvet lignende før, siger hun.

Så derfor vil jeg da lige høre, om nogle andre har været ude for det efter en kikkertoperation ?

Vh
Beth

Kommentarer

  • Indstillinger

    Jeg har fået fortaget en kikkerundersøgelse af begge veje. Men har aldrig hørt om at de laver huller i huden på en. Jeg fik kammerat for neden og blev udskrevet samme dag. Uden luft i maven eller andet.

  • Indstillinger

    Nu er det så ikke en kikkertundersøgelse hun har fået, men en kikkertoperation af sin blindtarm, og der pumper de luft i tarmen for de bedre kan se og arbejde derinde.

Log in eller Registrér for at kommentere.