Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg mister lysten til kæresten under sex

Hej alle,

jeg er en pige på 18, som snart har været sammen med min kæreste i 1 år nu, og vi har været intime i lidt over et halvt år. Han var den første jeg var sammen med og på grund af proportionsproblemer var det ikke særlig rart i starten. Nu fungere alt det “tekniske”, men jeg mister lysten lige så snart vi går i gang. Jeg tænder på ham og får lyst til ham, også når han ikke er der, men lige så snart han begynder at røre mig mister jeg lysten, og ind til videre har jeg aldrig fået en orgasme sammen med ham, selvom han gør alt for at få mig til at komme.

jeg har læst flere steder at for den gennemsnitslige nybegynder tager det et år med regelmæssig sex før man begynder at få orgasmer, men jeg har ikke lyst til at blive ved med at have sex med ham når jeg ikke får noget ud af det. Ofte når jeg så er sammen med ham alligevel, venter jeg bare på at han er færdig, og føler lidt at han udnytter mig uden mit samtykke, selvom jeg har givet ham lov og jeg ved at han aldrig ville røre mig hvis han vidste at det var sådan jeg har det. Jeg får det derfor tit mærkeligt bagefter og bliver ked af.

jeg føler lidt at det bliver en selvfølge at vi skal være sammen lige så snart vi er i min seng, og det presser mig, for så ved jeg at jeg skal afvise ham pg det er ubehageligt, og så får jeg mere bare lyst til aldrig at være i nærheden af min seng..

jeg har tit tænkt at min manglende lyst stammer fra flere år med stress, og jeg derfor ikke kan fastholde mig i situationen, eller bliver for træt. Men alligevel har jeg jo lyst, og jeg har eksperimenteret og fundet frem til at jeg kan få det til at fungere på egen hånd. Min manglende lyst gør også at jeg holder mig tilbage når vi så er sammen, og rør næsten ikke ved ham.

jeg kan mærke at for mig skaber den manglende lyst frustrationer fordi jeg tænker om vi ikke lige aå godt kan være venner når vores sexliv ikke duer. Det gør mig ked af det, for jeg har ikke lyst til at være sammen med andre end ham.

jeg har snakket med veninder om det, som har oplevet lignede, og de sagde at det resulterede i at de gik fra deres kærester. De fik det først til at fungere efter flere forskellige partnere. Men det vil jeg ikke, jeg vil bare være sammen med ham, og have god sex med ham.

vi har snakket lidt om det, men han bliver altid så ked af det og føler sig utilstrækkelig. Han har også sagt at vi bare lader helt være med at have sex hvis jeg ikke kan lide det, men det hører jo et forhold til, synes jeg.


hvad kan jeg gøre?

Kommentarer

  • Indstillinger

    Hvordan ville du have det med en vibrator. Måske vis han kunne få dig til at slappe af og kun fokusere på på dig og din krop. Vis i så får hjælp af en vibrator som han kan forklæde dig med. Måske du ville kunne nyde det så meget. Du kunne komme så.

    Lyder lidt som du føler dig presset og måske det drejer sig mest om ham.. vis det er tilfældet. Så forstår jeg godt du ikke kan nyde det.

Log in eller Registrér for at kommentere.