Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min mand har ikke lyst til sex

Hej alle
Jeg skal forsøge at gøre en meget lang historie kort.
Min mand og jeg har været sammen 15 år. Har 3 børn sammen.
Vi mødte hinanden, da jeg var 30 han 31. Jeg havde 2 lange forhold bag mig, hvor jeg ikke havde været lykkelig, og hvor jeg havde været den tilbageholdende med sex.
Så skete der ligesom noget bagefter: Jeg fandt mig selv i min krop, blev mere moden, genopdagede seksualiteten og frigjorde mig fra en meget puritansk barndom. Og sikke jeg nød sex.
Så mødte jeg min mand...faktisk i en seksuel sammenhæng..og vi forelskede os dybt.
Det var fra begyndelsen klart, at jeg var langt mere frigjort i min krop end ham og nød sex i alle afskygninger. Han er eksempelvis ikke ikke til oralsex på nogen måde, og i mange år, har jeg kunne se bort fra mange ting, fordi vi har været så forelskede...og jeg har nok bare accepteret, at jeg var den, der altid tog initiativet, som tilbad ham osv. Nu skal det tilføjes; Jeg har ikke lyst til sex 24/7 men da ihvertfald et par gange om ugen.
Og jeg har også vænnet mig til at undvære mange seksuelle aspekter, fordi det ikke siger ham noget...
Selvfølglig har bølgerne gået højt flere gange pga vores sexliv..og jeg tror ikke, der er den samtale, vi ikke har haft. Og de tilgange, vi ikke har forsøgt. Han siger, han tænder på mig, at mange mænd er som ham, at han er træt...alle samtaler er taget.

Men de sidste par år er der sket noget...jeg kan ikke længere se bort fra de ting, og jeg har mistet lysten til ham. Jeg gider ikke kramme. Jeg gider ikke kysse ham mere...først fordi det gjorde for ondt..savnet efter at være begæret...fra top til tå og ikke kun fra navlen og op..men nu fordi jeg ikke gider. Jeg ser ham ikke som et seksuelt menneske mere. Mere som en partner..og så siger han, at så dør det i ham...at fordi jeg ikke vil de ting mere, så mister han lysten.
Og efter jeg har skippet initiativet...ja så er det dødt!!
Pt har vi ikke haft sex siden marts.
Jeg er ved at dø indeni. Jeg har begæret denne mand i så mange år. Og nu er det væk.
Hvornår mon kærligheden også dør?
Og hvor er det hårdt at høre veninderne sukker over deres mænds sexlyst...bare det var mig.

Log in eller Registrér for at kommentere.