Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min x kone slår mine børn!

Hejsa. Jeg har lavet en underretning med min stor søn da x konen bor i KBH og jeg i Jylland.

Hun slår mine børn og vi har lavet en underretning, dog et den langsom og vi har begge forældre myndigheden hvor at jeg har dem hver 2 weekend.

Mine drenge har det ikke godt og den stor er bange og har sagt alt om at moren slår, han er bange og han trivsel dårlig.

Jeg har nu skubbet statsforvaltning, center for børn og forbyggelse i min kommune mht underretning, men hvad kan jeg forvente at der vil ske ?

Han har sagt på mødet at moren har givet lussinger op til dig 20 gange og han vil ikke hende mere?


Skal jeg vente?

Skal jeg lade være med at give børnene til hende når jeg har dem i denne weekend?

Jeg har ikke lyst til at have mine børn er hos hende og de hygger sig så meget med mig?

Hvad skal jeg gøre?

Min x kone er ond og idag var jeg hurtigt smut forbi mine drenge som bor langt væk fra mig og den ene har hul i sine sko og beder mig at lave flere videoer og drikke af fra sin mor?

Nu ved kommunen og idag har jeg rykket kommunen som ikke har sendt den skide underretning i 2 uger og hvad skal jeg gøre?

Skal jeg gøre til politiet direkte når jeg henter mine børn.


Jeg har på video optagelser hvor at hun prøver at kører mig ned, hun skriger, min stor dreng siger at hun slår ham og han har fået nok?


Hjælp mig.


Hilsen en såret og bekymret far


/Erik

Kommentarer

  • Indstillinger

    Har du evt. råd til en advokat, med speciale i dette? Jeg ville nok ikke bruge internettet til den slags sager. Hvis det er 100% seriøse anklager, så syntes jeg du skal tage den med nogle professionelle, så du kan få den rigtige hjælp.

Log in eller Registrér for at kommentere.