Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sertralin

Hej jeg har været på sertralin nu i 4 dage grundet at jeg fik konstateret angst.
Jeg ville lige hører om andre også er på det eller har været og har måske oplevet noget af det samme jeg har.
Min krop er meget sløv den er træt hele tiden.
Mit syn er mærkeligt jeg finder det vildt ubehageligt når jeg har fokuseret på noget i en bestemt tid

Kommentarer

  • Indstillinger

    Da jeg fik min depression og eller fobi, fik jeg ordineret sertralin som det første.

    Sertralin har dårligt omdømme og er kendt for mange bivirkninger.

    Jeg har set en Amerikansk dokumentar hvor de mulige alvorlige bivirkninger blev indgående beskrevet. I mange tilfælde, forstærkede sertralinen netop de symptomer, man skulle behandles for.

    Der gik flere måneder inden det virkede og jeg mistede min potens.

    Nu får jeg Mirtazapin med god virkning.

  • Indstillinger

    Jeg får citalopram mod depression og angst. I starten af behandlingen, kan der forekomme bivirkninger, men når kroppen så bliver vant til medicinen, synes jeg selv at det virker (ihvertfald på mig). Du kunne snakke med din læge eller psykiater om at få skiftet præparat?

  • Indstillinger

    Jeg droppede det hurtigt igen, efter 3 uger. Jeg blev så dårlig, så dårlig. Det har nok været den værste tid i min angst historie. Man kan jo bare læse indlægssedlen. Det er mig uforståeligt hvordan sådan noget gift kan være lovligt, når en harmløs svamp gror frit i naturen, der “måske” kunne have bedre effekt.

Log in eller Registrér for at kommentere.