Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ingen der kan hjælpe?

Redigeret 26 november, 2018, 10:38 i Åben debat for kvinder

Hej alle i dejlige kvinder
Jeg er en pige på 25 og er lidt i tvivl om jeg er gravid og synes der er langtid til mandag hvor jeg kan ringe til lægen for at få svar, så håber at der er nogen der kan give mig svar herinde.
Jeg vil lige starte med at fortælle at jeg for 2 år siden fik en spontan abort i 16 uge uden enlig at vide at jeg var gravid. Min menstruation udeblev i de første 2 måneder hvor jeg to, 2 graviditetstest som begge var negative så jeg tænkte der ikke var noget galt. Så fik jeg min menstruation efter og hade den normalt de næste 2 måneder men 2 stadig test da jeg synes brystvorterne var meget ømme men de var stadig negative. 2 uger efter fik jeg en spontan abort.
Nu har jeg så gået rundt i nogen måneder med brystvorter der gør ondt , halsbrand, sulten hele tiden og græder når min kæreste siger det mindste søde eller noget bare lidt hårdt. Men har stadig min menstruation som jeg plejer og har taget 2 test i sidste uge som var negativ. I går lagde jeg mærke til at jeg faktisk hade taget meget på rundt om maven og kan mærke noget der bevæger sig derinde, fik endag min søster og kæreste til at prøve at mærke og min søster blev helt forskrækket fordi hun også kunne mærke noget.
Nogen der kan give mig nogen svar eller om det bare er mig der forstiller mig noget der ikke er der fordi jeg ved jeg har fået en spontan abort før hvor jeg heller ikke vidste at jeg var gravid er overvægtig så er ikke nemt at se at min mave vokser nemlig 😊 håber nogen kan hjælpe

Log in eller Registrér for at kommentere.