Hjem Sex & samliv Samliv

Cyber forelskelse

Jeg har chattet meget med en pige over tinder, og vi har også ringet en enkelt gang. Jeg næsten blevet Cyber forelsket, hvis man kan det, men en stemme siger mig, at hun også skriver med andre fyre, og det gør mig trist. Jeg kan jo ikke på nogen måde tage ejerskab på nuværende tidspunkt, så Hjææælp

Kommentarer

  • Hvad er det, du vil have hjælp til?

    Både ude i cyperspace og i det "virkelige" liv, er det da ganske almindeligt at sprede viften ud, hvis man gerne vil have en kæreste - hvilket man vel også gør i alle mulige andre sammenhænge.

    Hvis du gerne vil lære hende her bedre at kende, er du nok nødt til at satse. Du må foreslå, at I mødes, for det er da den eneste mulighed, hvor både du og hun finder ud af, om der vil være basis for noget mere.

    Hvis I kommer til at føle noget for hinanden, er jeg da sikker på, at hun stopper med kontakten til andre. Og - hvis hun ikke gør det, ja, så er hun jo nok ikke interesseret nok i dig - og så er det jo ligegyldigt, om hun evt lige nu har kontakt med andre.

    Jeg nægter ganske enkelt at tro, at man melder sig til en datingside, og der kun møder den eneste ene i første forsøg - og kun har en eneste kontakt.

    Det er nok noget naivt af dig, at kun støde på en, der også kun er stødt på dig - og så er lykken straks gjort.

    Så enkelt er livet altså ikke.

  • Hugo200Hugo200
    Redigeret 10 november, 2018, 16:46

    hun lyder bare rimelig interesseret i sine beskeder, men ja hun taler nok med andre. Skal jeg så ikke stoppe mens legen er god??

    PT jeg er før blevet såret en del. Hun vil gerne mødes på et tidspunkt, men jeg synes at det trækker ud, og ingen konkrete forslag til hvordan vi skulle mødes...

  • Du skriver i dit første indlæg, at du ikke kan tage "ejerskab" på nuværende tidspunkt.

    Du vil aldrig kunne tage ejerskab på et andet menneske; du vil aldrig kunne forbyde en kæreste at have kontakt med andre mennesker - heller ikke af modsat køn.

    Hvis du skal have en kæreste, bør du føle at du kan stole på hende, uden at hun skal stå til regnskab for, hvad hun fortager sig, og hvem hun taler med. Og klart, når I ikke kender hinanden, så ved hverken hun eller du, om I er noget for hinanden, eller hvor interesserede I vil være i hinanden.

    Umiddelbart lyder dine indlæg, som om du har nogle ganske alvorlige problemer mht jalousi - og er det tilfældet, bør du stoppe alt om at finde en kæreste lige nu, og i stedet opsøge noget professionel hjælp, så du kan få hjælp til at få denne sygelige jalousi bearbejdet, og få lært at selv om du tidligere er blevet såret, så behøver det ikke være, at du på forhånd skal forvente at blive det igen.

    Det er altid - altid - den jaloux partner, der i sin evindelige kontrol, også bliver den, der får ødelagt et forhold.

Log in eller Registrér for at kommentere.