Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har du type 2-diabetes?

Hej bruger!

Lider du af type 2-diabetes og kunne du tænke dig at hjælpe mig med mit bachelorprojekt?

Mit navn er Bianca Victoria Wikkelsøe og jeg studerer Medievidenskab på 5. semester på Syddansk Universitet i Odense. Jeg er i færd med at indsamle data forud for mit bachelorprojekt, som omhandler brugen samt oplevelsen af Netdokter.dk’s debatforum.
Til dette projekt leder jeg efter nogle brugere på Netdokter.dk, som lider af type 2-diabetes og som anvender dette debatforum for enten selv at skrive indlæg, eller for at kommentere og give hjælpende svar til andre brugere, som muligvis står overfor samme helbredsmæssige udfordringer som en selv.

Disse brugere jeg søger skal have diagnosticeret type 2-diabetes eller være under udredning for eventuel type 2-diabetes og så skal disse brugere have lyst til, at deltage i et fuld anonymiseret email-interview, som foregår således, at man får tilsendt nogle spørgsmål pr. mail og derefter sender sine svar tilbage til mig.
Spørgsmålene omhandler jeres anvendelse samt oplevelse af Netdokter.dk’ debatforum.
Disse interviews opbevares utilgængeligt for andre og vil blive slettet efter at være blevet analyseret. Det drejer sig ikke om mange spørgsmål og jeg tilbyder gerne en lille gave som tak for din hjælp!

Alle deltagenes rigtige navne vil blive udeladt i projektet og det færdige projekt vil udelukkende blive læst og vurderet af en lektor fra Syddansk Universitet samt en ekstern lektor tilknyttet Syddansk Universitet. Projektet vil ej heller blive udlånt som inspiration til andre eller kommende studerende.

Hvis du har interesse i at deltage i dette email-interview og hjælpe mig med mit bachelorprojekt, så må du meget gerne kontakte mig på min universitetsmail.
Her vil jeg naturligvis også være klar til, at svare på spørgsmål vedrørende projektet.

På forhånd tusind tak!

Med venlig hilsen
Bianca Victoria Wikkelsøe
Universitetsmail: biwik16@student.sdu.dk

Log in eller Registrér for at kommentere.