Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Depression.

Hej. Jeg er en mand på 29 som mistede min mor Marts månede, fra den ene dag til den anden, de første dage, var jeg selvfølgelig knust og ked af det, men i løbet af den sidste uges tid, er tingene mildest talt gået helt ned af bakke for mig. Jeg græder hele tiden, ligger stort set bare i min seng hele tiden, udover det er jeg begyndt at drikke for meget alkohol for at dulme
Nerverne, selvom tingene egentlig vare bare bliver meget værre Af det. og jeg kan ikke finde ro overhovedet. Jeg har allermest lyst til at flygte fra det hele. I mandags ringede jeg til mit arbejde og bad om en uges ferie, selvom jeg burde have meldt mig syg. Men jeg har aldrig været en der har de store problemer, og vil nødig virke “svag” jeg frygter allermest at jeg bliver kørt så langt ud og gør noget dumt, og det mener jeg virkelig. Har en søn på 5 år, så
Det må
Bare aldrig ske. Jeg skal til læge imorgen, men han er ikke ligefrem den bedste til at forstå situationen, og skulle det ske jeg bliver sygemeldt. Hvordan har i andre så
Reageret når i skulle fortælle det på jeres job? Lige nu vil jeg egentlig bare gerne op fra det hul jeg er havnet i :( hilsen K..

Log in eller Registrér for at kommentere.