Hjem Familieliv Teenagere

Kan man få stritøre operation gratis

Hej, jeg er i denne situation vor jeg er blevet til klassens abe pga mine øre. Så jeg vil være spørge om man kan få en operation gratis.

Kommentarer

  • lotte123lotte123
    Redigeret 9 april, 2018, 14:53

    Først skal du måske have en snak med din klasselærer om det her - så klassen kan få lært noget omkring mobning - det er da på høje tid. Dine kammerater bør da vide, hvor sårende en sådan opførsel er - og jo tidligere de lærer at ikke alle er ens, jo bedre.

    Så bør du tale med din mor eller far om det, for sådan noget skal man aldrig gå alene med. Og - da dine forældre er vant til at se dig sådan, kan de måske ikke se, at du har et problem, så forlang at de tager dig alvorligt. Dine forældre bør hjælpe dig med en tid ved lægen, evt gå med dig, så dit problem kan blive ordentligt vurderet. Hvis det vurderes til at være til gene for dig, vil du gratis blive indstillet til operation.

    Dog skal du nok indstille dig på, at der kan være en del ventetid, hvorfor det også er afgørende, at du får din klasselærer til at hjælpe dig, så mobberiet kan høre op.

  • Tak for hjælpen Lotte23. Jeg skal nok snakke med læren og mine forældre.

Log in eller Registrér for at kommentere.