Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Testikel kræft?

Hejsa har allerede idag skrevet til netdoktoren men vælge at ligge selvsamme besked ud her for at høre andre meninger hvis nogle kan give et godt svar.

Hej Netdoktor

Da min læge har påskeferie og der ikke er tid ved anden læge vælger jeg at spørge nærmere ind her.

Jeg har igennem den sidste tid 2 måneder måske lidt mere haft smerter i min venstre testikel. det kom for noget tid siden men så forsvandt det faktisk af sig selv igen, men her for en uge siden kom det igen og de sidste 5 dage har det været hele tiden. Smerten er at min venstre testikel er øm og det er øm en smule op i den ene side af maven samt at det stråler ned igennem min venstre fod. Har tjekket op på symtomer omkring testikel kræft og jeg mærker ingen knude eller bule i venstre testikel eller nogen hævelse så er lidt i tvivl om hvad det kan være og hvad jeg skal gøre. afhænig af svaret fra jer tænker jeg selvfølgelig at jeg vil bestille tid her efter påske og holde øje med hvordan det er.

Mit hverdags arbejde er alm aktiv lagerarbejde men i min fritid sidder jeg en del ved min PC og det eneste jeg kunne have i tankerne er at jeg måske sidder i en stilling der kan fremhæve en ømhed.. men igen min eneste teori.

Håber i kan give et svar og på forhånd mange tak

Log in eller Registrér for at kommentere.