Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sygdom

Redigeret 6 marts, 2018, 19:38 i Sjældne sygdomme
Jeg er 18 år gammel.

Jeg har den seneste halvanden måned gået med noget meget ubehagelig sygdom.
Hvor i jeg for nogle underlige attaks/anfald, hvor jeg for en virkelig varm og meget ubehagelig følelse i hovedet, især kæbe, mund, baghoved og øjne. Derudover har jeg ubehag i nakken og bliver helt vildt bleg, hjertet slår hurtigt og jeg for det virkelig skidt, og har små smerter i brystet. Under attaket/anfaldet har jeg svært ved at få styr på mit åndedræt og føler ikke helt kroppen vil samarbejde, og var ved at besvime en af de første gange. De varer typisk 10-30 min. Derudover har jeg det også dårligt 3-4 dage efter anfaldene, så dårligt nogle dage at jeg faktisk ikke engang kan sidde op, idet jeg simpelhent har det for ubehageligt i hovedet og brystet. Derefter kan der gå 2 dage hvor jeg har det udemærket, jeg kan ihvertfald beskæftige mig med noget.
Jeg har været til læge, på sygehuset, special læge, uden noget held. Jeg ser rask ud på alle undersøgelser.

Håber der er nogle som har nogæe bud på hvad det kunne være, eller evt nogle som selv har oplevet det. Fordi jeg kan hverken passe skole, arbejde, venner eller familie.
Log in eller Registrér for at kommentere.