Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Noget hvidt omkring hullet på penisen efter operation

Hej, jeg blev opereret i går i begge mine testikler. De skulle syes fast til min pung eftersom det var "løse" og havde mulighed for at dreje sig nede i min og lukke af for blodet.
Nu er operationen så overstået, og jeg er hjemme igen, men jeg har lagt mærke til noget hvidt har groet sig lige rund om min penis's hul. Det er meget småt og hvis man virkelig kigger ordenligt efter, så kunne det godt være prikker meget tæt på hinanden.
Det er ikke noget jeg mærker som sådan, men det var der ikke før operationen, og jeg ville bare gerne vide, om det er noget vigtigt som skal tjekkes, eller om det ofte sker efter en operation og går væk efter et par dage.
Jeg har prøvet at bade, men det forsvinder ikke.

Jeg vidste ikke, om det skulle under "infektion" eller "kønssygdomme", men jeg syntes at kønssygdomme lød lidt for alvorligt til mit problem. Jeg har heller ikke haft sex før, og jeg er 16 år, hvis den information kunne hjælpe.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er 16 år, og du er lige blevet opereret, og forhåbentligt var det ikke en hemmelighed overfor dine forældre?

    Sådan noget skal du ikke gå med alene - så tal med din mor eller far om det. Forhåbentligt interesserer det dem, hvordan du har det her efter indgrebet, så du kan sagtens tale om også det her.

    Det er sikkert ikke noget, men det kan ingen på et debatforum vurdere.
  • Indstillinger
    Nej, jeg har ikke holdt noget hemmeligt for min familie overhovedet. Jeg håbede bare på, at nogen kendte til mit problem. Og om jeg skulle tage det til lægen eller ej.
    Men jeg tror bare jeg venter lidt så, og ser om det udvikler sig eller forsvinder. Hvis det udvikler sig, så må jeg gå til lægen.

    Jeg må vende tilbage med svar på, om dette problem skal tages til lægen eller ej om et par dage. Vil ikke have nogen begår samme fejl som mig.

    Jeg kunne ikke finde noget om mit problem på internettet, så går ikke ud fra, at det er så seriøst igen.
  • Indstillinger
    Det var ikke noget seriøst, men det var nok til at gøre mig nervøs, så debatindlægget kan få lov til at blive.
Log in eller Registrér for at kommentere.