Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sociale medier

Redigeret 25 januar, 2018, 11:28 i Samliv
Hejsa

Har lige noget jeg gerne vil spørge jer alle om, jeg har fundet verdens dejligste kæreste, vi mødtes via en dating side, hun havde datet 1 1/2 år jeg havde datet 1/2 år, nu kommer mit spørgsmål, min kæreste er venner med 3 hun har datet, hun siger de 3 er nogen hun kun har været på en date med, de var ikke noget for hende, mit spørgsmål hvorfor så være venner med dem?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan jo være, det er personer, hun godt kunne være venner med, men som hun ikke ser som potentiel kæreste.

    Jeg har da flere mandlige venner, som jeg aldrig kunne tænke mig at være kærester med - og som heller ikke vil være det med mig.

    Ligeledes har jeg i dag et meget nært venskab med en, jeg engang har kærestet med. Det skulle ikke være os - hvilket vi hurtigt fandt ud af, men vi har mange andre værdier til fælles.

    I øvrigt - han er i dag også gode venner med min nuværende mand.

    Så - det kan sagtens være helt i orden.

    Før den slags dating var opfundet - var det heller ikke ualmindeligt, at man kunne møde en af modsat køn - og hurtigt fine ud af, at man ikke skulle være kærester, men sagtens kunne finde fornuft i et venskab.

    Så - lær du hende her at kende - find ud af, om I skal være kærester, eller måske bare gode venner - eller ingen af delene.

    Det her dating er ofte lidt hektisk - jeg og min nuværende mand var venner i over 20 år, før vi fandt ud af, at det skulle være os to. Både han og jeg var gift, da vi lærte hinanden at kende i en forening - og i samtlige 20 år, var der ingen af os, der så den anden som en fremtidig partner. Det kom først flere år efter vi begge var blevet skilt.
  • Indstillinger
    Det er ikke venne ej heller kæreste potentiale hvilket gør det lidt mærkeligt, men pyt vi ser, skulle bare lige høre om jeg var helt gak
  • Indstillinger
    Måske en anelse mærkeligt at være venner med folk, man ikke vil være venner med.

    Jeg gætter, at det handler om at have "venner" på f.eks. facebook. Personer, man ikke kender, og heller ikke har lyst til at kende, men bare vil kunne "prale" af en masse "venner".

    Efter min mening tomt, hult og ligegyldigt.

    Og - det kan I da egentligt godt have en sludder om - hvorfor det så er nødvendigt for hende.

    Men - at den slags skulle have indflydelse på jeres i øvrige dejlige forhold, kan jeg så ikke helt se. Det handler givet om noget helt, helt andet.
Log in eller Registrér for at kommentere.