Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stress - hjælp

Helle1360Helle1360
Redigeret 11 januar, 2018, 13:27 i Stress
Hej

Jeg er en pige på 28 år, som startede som nattevagt. Skaæ lige siges at det er som social og sundhedshjælper og det startede jeg med d. 01/12 sidste år. Efter en 10 - 14 dages tid efter begyndte jeg at får rigtig ondt i maven. Jeg tænkte ikke videre over det, indtil en aften hvor jeg lå og slappede af. Fik jeg det pludseligt meget skidt. Jeg fik kvalme, blev svimmel, følte mit hjerte bare hoppede derudaf og følte at jeg skulle besvime. Var så til læge dagen efter hvor han lyttede på mit hjerte og lunger, tog ekg. Samt en hulens masse blodprøver og alt så meget fint ud. Efterfølgende fik jeg de samme symptomer igen og altid om aftenen. Gerne på samme tidspunkter. Var så hos lægen igen og forklarede at jeg altså havde fået de samme symptomer igen. Hvor lægen gik ind og så på min journal, og der kunne han se, at jeg 5 år tidligere havde fået monteret en holder på mit hjerte. Der kunne han så se at mit hjerte havde en tendens til at springe et slag over, og det kunne være det der gjorde det. Men som jeg forklarede min læge var at jeg normalt kunne mærke det. Lægen mente så at det kunne være at jeg havde fået stress oveni og det var det der gjorde udfaldet.
Er der nogen som har oplevet Dette?

Plus at min læge mener at det kan være pga. Arbejdet at jeg har fået stress

Så vil gerne hører, om der nogen der har oplevet det samme. Eller om min læge bare giver en diagnose fordi han ikke ved hvad dette skyldes. Håber ikke at det er helt forvirrende?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.