Hjem Sex & samliv Åben debat om kønssygdomme

Hvide prikker

Hej.
Jeg fik taget en klamydia test for ca et halvt år siden, og den var negativ. Har siden da været sammen med 2, hvor den ene var med kondom og den anden var uden. Oplevede intet på min penis efter vi havde været sammen. Her godt halvanden måned senere, er jeg begyndt at ses med en pige fast. I starten af vores sexliv havde vi ingen problemer med de her hvide overfladiske knopper, som sidder på penis, når man trækker forhuden ned. Derudover er der også få meget små hvide/lidt røde prikker på pikhovedet, men ikke nogle man kan føle hvis man køre en finger over.
Har i en idé om hvad det kan være inden jeg kan få en lægetid?

Kommentarer

  • Du skriver, at der ikke var problemer i starten, men ikke noget om, hvilke problemer, der er nu?

    Det er i øvrigt ikke ualmindeligt med sådanne knopper - oftest er det harmløse talgknopper, der ikke betyder noget - de fleste har sådan nogle.

    Men - selvfølgelig bør du lige blive tjekket, da du jo har haft ubeskyttet sex.
  • Hej Lotte.
    Tak for svar.
    De problemer der er nu, er selvfølgelig de hvide prikker som er dukket op.
    Fornemmelsen af dem er ikke svie eller noget, men vil mere kalde dem en kildende fornemmelse når man berøre penis. Jeg har oplevet dem for mange måneder siden hvor jeg efterfølgende blev testet negativ for klamydia. De kommer som regel efter jeg har dyrket sex, men ellers ser jeg intet til dem. De også allerede på vej væk idag efter nu 2 dage, hvor de har været meget tydelige. Gik f.eks 4 mdr uden sex, og så dem ikke en eneste gang. Har så nu været sammen med min partner omkring 15-20 gange over 1 måned, og så kom de frem.
    Ved ikke om det bedre kan indikere for dig hvad det kan være.
  • Nu er det her jo et debatforum, så der er ingen læger her.

    Jeg tror i øvrigt ikke, at nogen læge vil kunne give et bud ud fra nogle skriftlige oplysninger.

    Men - da du alligevel bør gå hen og blive tjekket for noget kønsoverført, da du har haft ubeskyttet sex med en, du ikke ved, hvor har været før, kan du du spørge ved samme lejlighed.
Log in eller Registrér for at kommentere.