Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rystelser under sex

Redigeret 31 januar, 2018, 05:56 i Kvindelige sexproblemer
Jeg er i tvivl om jeg skal gå til lægen med dette her men nu ville jeg lige høre med jer.
Jeg har prøvet nogle gange at jeg begynder at ryste helt vildt meget når jeg er seksuelt ophidset, både før og under sex. Det bekymrer mig fordi mine fingre føles som om de ikke kan bøjes, og mine ben og ansigt og hænder ryster helt vildt. Jeg kan ikke selv styre det.
Jeg er i tvivl om det bare er fordi jeg er meget ophidset men det føltes ikke særligt rart at jeg ikke kan styre det. Det er meget voldsomt.

Synes i det lyder normalt? Har i prøvet det samme? Skal jeg gå til lægen?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kræver en blodprøve for at stille en diagnose. Før kan ingen besvare dette. Alt fra slagtilfælde til tumor eller bare for lidt sex
  • Indstillinger
    Lyder meget ala noget jeg oplever en gang imellem.
    Syns dog ikke jeg ryster, men føller en slags summen i kroppen, specielt i kinderne. Og mine fingre føles også som om de er svære at bøje - lidt ligsom hvis man har sovet på sin hånd og der ikke er nok blod i den..

    Jeg ved ikke hvad det er men tror ikke det er farligt, nok mere bare ubehageligt.
    jeg ved at mit blodtryk er ret lavt, så ved ikke om det kan have noget med det at gøre.
Log in eller Registrér for at kommentere.