Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penis

Redigeret 5 november, 2017, 16:00 i Seksuel debut
Hej, jeg havde med min kæreste i går. Under samlejen kunne jeg mærke at det gjorde ondt på undersiden af min penis. Da vi er færdige og jeg går ud for at tage kondomet af, kan jeg se at der er blod på kondomet. I starten troede jeg at min kæreste havde fået sin menstruation. Men blodet er på indersiden af kondomet. Der var ret meget blod. Det blødte meget ved penisstrengen. Men det ligner den stadig er hel. Så tror ikke den er sprunget. I dag(dagen efter) ville jeg vaske det overskydende blod væk, og vælger så at trække mit forhud tilbage. Kan nemt få det ned over penishovedet. Men med det samme at jeg begynder at trække det længere tilbage svier det. Men har vasket det, og regner med at det heler af sig selv.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du.
    Det er helt ufarligt og jeg har selv prøvet det så mange gange at jeg stort set ikke har mere tilbage af strengen.
    Det er lidt praktisk ikke at have strengen, da det er nemmere at rengøre/ vaske.
    Så hold gerne forhuden helt tilbage og lad det heele sådan.
    Det vil også hærde huden på pikhovedet og du vil kunne holde længere tid under sex.
    Mvh familiefar
Log in eller Registrér for at kommentere.