Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hash abstinenser...

Redigeret 21 oktober, 2017, 13:11 i Rusmidler
Hej alle sammen herinde, jeg er en ung fyr på kun 20 år som har et misbrug på 5 år nu, jeg har dog haft mine pauser, måske halvandet år ud af de 5. Men det ændre ikke på at min hjerne har tænkt på det hver evig eneste dag, siden jeg begyndte. Det får mig til at glemme min barndom og alt det lort jeg har lavet. har haft en hård opvækst med bank, og derved selv haft nogle domme for vold fordi jeg ikke har haft bedre måder og tackle mine situationer på... Hver gang jeg har været stoppet i ca 3-4 måneder så kommer mine dårlige minder tilbage fra barndommen og blandt andet kærestesorg fra tideligere kærester kan komme på de mærkeligeste tidspunkter. tror det jeg prøver og sige er at jeg er ikke mentalt nok til at have et liv uden hash, hvilket er virkelig sørgeligt at sidde og sige som 20årig. jeg har gået til psykologer og jeg ved ikke hvad men er røget ud af hvert eneste forløb da jeg falder tilbage til mine gamle vaner.. så her er mit spørgsmål til jer hvordan fanden kommer jeg videre, for jeg vil videre. det gør ondt på mig og kigge på mine venner der har uddannelser nu, og så er der mig der kæmper med at tage en niende klasse afgangs eksamen fordi jeg er alt for slukket på øverste, skriver ikke dette oplæg fordi jeg vil have medfølelse men vejledning fra folk der måske selv har haft erfaring på det her område..
Log in eller Registrér for at kommentere.