Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

policosanol Complex og kolesterol

Hannah57Hannah57
Redigeret 2 marts, 2018, 11:58 i Alternativ behandling
Jeg har højt kolesterol 7,7. Jeg har taget Policosanol i en uge. Tænker på om det hjælper. Og er det rigtigt at man taber sig af det ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved ikke om man taber på det man der er mange som får sænket kolesteroltallet, ofte efter få uger, evt. sammen med rød gærris og Q10 for hjertet.
  • Indstillinger
    Det er jeg glad for at vide, at det virker så hurtigt. Næste blodprøve er om to måneder. Jeg har også købt røde ris, så jeg vil igang med at spise dem. q10 vil jeg over veje ved ikke hvad det gør. Mange tak for svar
  • Indstillinger
    Husk det skal være rød gærris og ikke bare røde ris.

    Q10 er i stand til at sænke niveauet af den farlige oxiderede form for kolesterol og til at stabilisere kredsløbet via sine antioxidanter egenskaber.
  • Indstillinger
    Ja så må jeg også have Q10 skal det være et bestemt mærke ? Jeg han se der er forskel
  • Indstillinger
    Nej det behøver ikke at være noget bestemt mærke

    Jeg køber selv til 2 mdrs forbrug til 80 kr incl forsendelse fra usa. Det gør jeg fordi produktet har fået gode anmeldelser og fordi det er billigt.

    https://dk.iherb.com/pr/Healthy-Origins ... de=TEN8245
  • Indstillinger
    Policosanol fjerner betændelse i årerne og reparerer samtidig. Når betændelse og plak er væk går kolesteroltallet ned. Kolesterol stiger for at fortælle at der er noget galt. Er tallet 7 så er 1 gange 3 nok at starte med i en 2-3 uger, så to om dagen og til sidst er en kapsel daglig nok resten af livet. Årsagen skal findes og livsstil ændres. Motion og kostomlægning er nødvendig. Gider man ikke det, så glem Policosanol. Det er betændelse i årerne der giver et forhøjet tal og det for at fortælle, at man har levet usundt. Kolesterolet, begge slags, stiger for at afhjælpe skader i celler, DNA, hjælper de endokrine kirtler med deres hormoner og enzymer. Hjælper så man ikke bliver dement. En lang proces kort her.
  • Indstillinger
    Mit kolesteroltal er nu 7,9 så ikke så godt. Jeg går stavgang hver dag og bruger kondicykel. Kosten er lagt om så jeg får meget mere grønt og frugt. Jeg har tabt 5 kg men er stadig overvægtig. Tager stadig Policosanol og håber det snart virker. Gode råd ?
  • Indstillinger
    GT_DKGT_DK
    Redigeret 2 august, 2018, 07:55

    Bestiller også i USA. Bestiller forsendelsen på (link fjernet, redaktionen) og 2 dage senere har jeg dem på adressen....

    GT

Log in eller Registrér for at kommentere.