Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lichen Sclerosus, Ny i det Hjælp!

Redigeret 24 september, 2017, 06:06 i Lichen Sclerosus
Hejsa jeg har benyttet mig af og prøve og skrive et indlæg med denne sygdom.
Jeg fik den konstateret den anden dag på sygehuset.
De syntes jeg har meget små indre skamlæber efter hvad der er normalt, og udfra det siger de jeg har denne sygdom? Men jeg har altid set sådan ud.
Jeg fik for en mrd siden ubehag i mit underliv, og fik taget nogle prøver fra lægen som var negative, og prøvede forskellige behandlinger og stoppe den svie, det kløede dog ikke, men jeg var meget rød.
Efter 18 dage stoppede det, hvilket gjorde mig mega glad, og samleje havde jeg ikke i den tid med kæresten da vi ikke turde, men jeg blev stimuleret dernede og det skete der intet ved, men dagen efter kunne jeg IGEN mærke ubehag men det i venstre side af mit underliv, så forsvandt det dog igen.
Nu har jeg så fået sådan en creme mod den Lichen S, men da jeg smurte mig den anden dag, jaaa dagefter fik jeg igen ubehag i venstre side! jeg forstår virkelig ikke hvad det er eftersom der ikke er noget og se! og så tør man jo ikke bruge det....
syntes det meget mærkeligt at en lille berøring ophidser mit underliv i venstre side...

Andre der har denne sygdom ?? og andre der har nogle symptomer.. 1 ting er og få en sygdom men at jeg ikke har haft nogle symptomer i langtid og så fordi jeg lige skal smøres med creme eller bliver stimuleret så kommer det igen..


Jeg syntes det hårdt og gå rundt med så meget i mit hoved.
Log in eller Registrér for at kommentere.