Hjem Lunger Lungeproblemer

Lungebetændelse/astma - har det skidt

Louka565Louka565
Redigeret 23 juni, 2017, 08:19 i Lungeproblemer
Jeg fik konstateret lungebetændelse hos vagtlægen i lørdags, var også til læge i fredags. Fredag fik jeg besked på at jeg skulle tage astmaspray 3 gange dagligt, fordi hun kunne høre tydelige astma symptomer på mine lunger, og jeg kunne ikke få luft. Lørdag var det blevet værre igen, og vagtlægen sagde jeg havde lungebetændelse, fik så penicillin oven i.

Lige nu synes jeg det går op og ned. Jeg hoster måske lidt mindre, hoster dog stadig slim op, og får hosteanfald. Jeg vågner om natten og hoster og kan ikke få luft, så er nødt til at tage astmamedicin der, dog sover jeg langt bedre om natten end jeg gjorde i weekenden, er heller ikke så snottet mere. Føler mig bare træt, dvask og underligt tilpas?

Sidder lige nu og føler jeg har en hjernenedsmeltning (af mangel på bedre ord), føler hele min krop sitrer/ryster, er svimmel og føler alt går i slowmotion. Jeg var desuden ved at besvime tidligere i dag, da jeg skulle tage min astmaspray. Havde suget godt ind og skulle holde vejret, men efter cirka 3 sekunder sortnede det for min øjne og jeg måtte gribe fat i komfuret og puste ud, så kom der blod til hovedet igen. Hvorfor har jeg det pludselig så skidt? Er det astmamedicinen, har taget den 1 gang i nat og 2 gange i dag, men det er et par timer siden jeg tog den sidst.

Kommentarer

  • Hej

    Det er svært at vide om det er medicin eller sygdom som giver symptomerne.
    Måske kan en cellesalt hjælpe. Hver cellesalt giver forskelle kropsafsondrdinger afhængig af hvilken man mangler. Cellesaltene har ingen bivirkninger og kan købes i matas, i helsekost eller på nettet.

    Læs mere her.
    http://www.helseurt.com/cellesalt-indikationer/

    Nr. 01 Calcium flour: Ætsende; sviende. Ved hoste kan der komme små kugler op med

    Nr. 02 Calcium phos : Gennemsigtig, klar
    Nr. 04 Kalium chlor : Hvid,hvidgrå (fibrin) Sejr , sidder godt fast.
    Nr. 05 Kalium phos : Tyk, gullig (Evt. blodig) betændelse med rådden lugt.
    Nr. 06 Kalium sulf :Slimet, lysegul
    Nr. 08 Natrium chlor :Glasklar, skumagtig eller som kogt stivelse
    Nr. 09 Natrium phos :Honninggul, ymeragtig konsistens pus
    Nr. 10 Natrium sulf: Grøngullig, tyndtflydend betændelse
    Nr. 11 Silicea : Tyk, gullig
Log in eller Registrér for at kommentere.