Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tinnitus og nu lydoverfølsomhed (Hyperacusis)

For knap 3 uger siden begyndte mit højre øre at hyle og efter ca. 3 dage gik det over til at hyletonen kom i begge øre. Det er en meget lys/skinger tandelæge bor lyd.

Jeg er gået fuldstændig ned med flaget over det og har udviklet svær depression og svær angst og er faktisk indlagt pt fordi jeg går med selvmordstanker og har planer for hvordan jeg vil gøre det...

Som om det ikke var pres nok, så har jeg oven i hatten udviklet lydoverfølsomhed for ca. en uges tid siden.....eller det er i hvert fald der jeg blev bevidst om den. Lidt høje stemmer, skingre lyde, klirren med glas, tallerkner eller lignende gør ondt i mine øre og derfor har jeg lyst til at trække mig helt socialt :(

Hvad i alverden skal jeg stille op??!! Kan det blive bedre - hvad er sandsynligheden for det?? og hvornår??

Jeg kan ikke holde det her ud meget længere! mit liv er fuldstændig eskaleret ned af bakke og jeg tænker næsten konstant på hvordan jeg kan ende det hele.
(er på antidepressiv medicin og beroligende)

(har været ved ørelæge og fik at vide at min hørelse var rigtig fin og at de ikke kunne finde noget)
Log in eller Registrér for at kommentere.