Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Diverse penisproblemer

Redigeret 6 juni, 2017, 05:15 i Mandlige sexproblemer
Hej,
Jeg er en 17-årig dreng der har hele livet haft forhudsindsnævring uden at forsøge at gøre noget ved det (har dog planer om snart at få det gjort. På trods af indsnævringen har jeg været ret seksuelt aktiv, også uden problemer da jeg altid har brugt kondom, lige indtil i fredags. I fredags var jeg til en fest hvor jeg drak og endte ud med at tage en pige med hjem, som så mange andre gange, men da vi kom hjem og ting begyndte at blive seksuelle, fandt jeg ud af jeg var løbet tør for kondomer. Jeg var ret fuld og tændt så fortsatte akten, men da hun så begyndte at ride mig kunne jeg føle en irritation omkring min penis. Jeg tænkte ikke aå meget over det. Vi forsatte i ret mange timer, og jeg var overrasket over hvorfor jeg ikke var kommet endnu, men jeg havde heller ikke den samme gode fornemmelse, jeg følte nærmest ingenting. Jeg kunne godt mærke at noget rørte mig, men det var så det. Næste morgen Dan jeg vågnede for at gå ud og tisse, lagde jeg mærke til at mit penishoved var blottet og lidt hævet også, og det føltes som om jeg tissede glasskår. Inden jeg gik i panik ville jeg lige give det en dag mere, men det gjorde virkeligt ond at have undertøj på. Dog blev det bedre over natten til søndag. I dag er det mandag, og jeg er ikke lige så øm mere, men det gør stadig ondt når jeg tisser, mit hoved er stadigt 100% blottet, det føles underligt når jeg onanere og det føles ikke behageligt på samme måde. Jeg er begyndt at blive lidt nervøs nu, da det er et stykke tid det har stået på, der er nærmest et bældte der er en eller to cenyimeter bredt lige under kanten af min forhud. Jeg ville lige høre hvad i tror det er inden jeg kontakter min læge og får bestilt en tid så jeg ved hvad jeg står med. Håber i kan hjælpe.

Desuden så gør det også lidt ondt når jeg får en erektion, hovedsagligt i penishovedet.

Kommentarer

  • Du har nok det, som hedder Paraphimosis. En tilstand hvor den snævre forhud sætter sig fast bag glans og ikke umiddelbart kan skubbes frem igen.

    Du skal hurtigt kontakte din læge og få hjælp, så din glans ikke tager skade pga blodmangel.

    Din læge kan give dig noget salve til at udvide forhuden. Hvis det ikke hjælper, skal du omskæres.
Log in eller Registrér for at kommentere.