Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan ikke mærke noget under sex

Redigeret 18 maj, 2017, 06:09 i Seksuel debut
Hej

Jeg er en pige på 19 år, jeg har været sammen med min kæreste i 3 år, og vi har det helt fint sammen... Mit problem er bare at jeg ikke rigtig kan mærke ham under sex, og derfor synes jeg til tider det er lidt kedeligt, hvilket er virkelig ærgerligt, da jeg ellers er glad og tilfreds med ham. Han kan godt mærke det og nyder det hver gang, problemet er bare den anden vej...

Mit spørgsmål er nu, er der noget jeg kan gøre for at jeg kan mærke det igen? Det er først noget som et kommet inden for den seneste tid.. Vi har prøvet at holde nogle "pauser" men det har ikke virket, er det nogle gode råd?

Hilsen MissF

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er lidt i tvivl om, om det er noget I har talt om? For det er faktisk det aller vigtigste i et parforhold; at man kan tale sammen.

    Hvis du finder det lidt kedeligt, vil det uværgerligt gå ud over din lyst, og hvis du kommer der til, hvor du siger nej til sex, fordi det keder dig, vil jeres problemer for alvor begynde.

    Men - jeg ved godt, at det værste man kan sige til en mand er, at man ikke finder ham tilstrækkelig i sengen, så derfor foreslår jeg, at du prøver at sige til ham, at du godt kunne tænke dig, at I afprøver nogle variationer i jeres sexliv, det kan være I skal prøve nogle andre stillinger, at han prøver at stimulere dig på andre måder end "frem og tilbage", som i øvrigt de færreste kvinder får noget videre ud af. Måske I sammen skal finde noget legetøj, som kunne stimulere dig bedre. Der findes et utal af muligheder på diverse hjemmesider.

    At du ikke rigtigt kan mærke ham, kan skyldes at han enten ikke er så stor, eller at du måske er det - og begge dele kan der sagtens gøres noget ved.

    Hvis det handler om hans størrelse, vil en anden samlejestilling kunne gøre verden til forskel. Er din skede lidt stor eller måske lidt slap, bør du arbejde med nogle knibeøvelser, og knibeøvelser er i det hele taget en rigtig god ide, da det kan forebygge inkontinensproblemer senere i dit liv.

    Så - det du selv kan gøre, er knibeøvelser; prøv at søge på nettet, så du kan få henvisninger til, hvordan, du kan gøre det korrekt.
Log in eller Registrér for at kommentere.