Hjem Muskler, led og knogler Fod- og knæskader

Smerter ved knæet

Louka565Louka565
Redigeret 7 maj, 2017, 13:45 i Fod- og knæskader
Jeg vågnede lørdag morgen, og da jeg kom op og stå, gjorde det helt forfædeligt ondt i mit venstre knæ bagpå i bøjningen og på indersiden, når jeg gik. Jeg kunne knap nok gå, da det gjorde ondt når jeg tog et skridt, jeg måtte derfor halte lidt afsted.

Jeg prøvede at undgå at gå for meget på det, og det blev egentlig bedre hen mod aftenen, da jeg havde slappet af i noget tid. Dog var det stadig slemt at gå op ad trapper. Det gjorde stadig lidt ondt at gå, men var til at holde ud, det var mere en ømhed.

Da jeg vågnede i morges, gjorde det igen ondt. Det var/er ikke lige så slemt som i går. Jeg har gået minimalt i dag. Det kommer og går lidt hvor ondt det gør, men i dag er det kun på indersiden næsten lige ved siden af knæskallen, at det gør ondt.

Jeg er platfodet og meget overvægtig. Jeg har gået en del mere i den sidste uge en jeg plejer, og jeg har forvejen "dårlige" ben, så har selvfølgelig prøvet at have ondt før. Det føles (især i går) som om jeg har vredet knæet helt vildt ift smerten, men det har jeg bare ikke. Er der nogen der har prøvet noget lignende?
Log in eller Registrér for at kommentere.