Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Prop i venstre øre i 6 måneder

Jeg fik en prop i mit venstre øre under en flyrejse i oktober 2016. Proppen er aldrig gået væk igen. Har været til lægen, og hun siger at der er et undertryk i venstre øre, og det eneste jeg kan gøre er at holde for næse og mund og puste ud. Det har jeg prøvet MANGE gange og det virker ikke. Nu har jeg så været en smule forkølet og har birkpollen allergi, så nu er proppen forværret en del, f.eks. hører jeg min puls konstant i venstre øre, og har meget nedsat hørelse.

Hvad kan jeg gøre? Dette er meget generende. Her nogen prøvet noget lignende?

Mvh.
Deb

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har du prøvet Remo-Wax og næsespray?
  • Indstillinger
    Jeg har både Avamys næsespray for allergi og Zymelin næsespray. Det har ikke hjulpet :(
  • Indstillinger
    Det ville undre mig meget hvis ikke ørekerter kan klare problemet. Måske du skal have flere behandlinger. Du kan lade din partner eller ven udføre behandlingen.

    Kerterne bruges ved f.eks. tinnitus, ørepine, væske i ørerne, nedsat hørelse, bihulebetændelse, forkølelse, stress og anspændthed, ”propper” i ørerne og lignende lidelser.

    Behandlingerne foregår, ved at kerterne tændes i den ene ende, og sættes lodret i øret. Derved skabes et let vakuum i øret, og man mærker en behagelig varme strømme ind i hovedet.

    Behandlingen, der er meget afslappende og dejlig, tager 10 – 12 min. for hvert øre.


    http://www.marianne-fit4ever.dk/11119717/category/26850
Log in eller Registrér for at kommentere.