Hjem Øre, næse og hals Åben debat om øre-, næse- og halssygdomme

Hoste + hævet kirtel i over 6 måneder

Halløj derude.
Jeg har nu i mere end 6 måneder døget med en hævet kirtel i venstre side af halsen. Som jeg husker startede det ud med, at jeg havde influenza, hvor min hals var ramt i venstre side af halsen. Siden da, har den været meget hævet, og er blevet større. Det gør nogengange ondt i den, (på en underlig måde) ellers så gør det ondt i munden venstre eller højre side (samtidig med, at det gør ondt i venstre øre). Udover det, har jeg hostet i rigtig lang tid. Det er som om hosten ikke går væk, og det er en kriller i halsen? + jeg har et hul i min gane. Det er et lillebitte hul? og gernerelt føler jeg bare, at mit imunforsvar er nede hele tiden.. Er ret bange for, om det kunne være noget alvorligt?

Håber på mange svar

Kommentarer

  • Du nævner ikke med et eneste ord, om du har været ved læge.

    Der bør du starte. Ingen på et debatforum kan give dig en diagnose - evt kun komme med egne erfaringer, der måske - måske ikke - passer på dig.

    Det kan være noget alvorligt eller det kan være ingen ting, og det kan du desværre ikke ane, før lige netop din situation er professionelt undersøgt, ligegyldigt hvor mange svar du får her.
  • Til Optimist

    Jeg var ikke klar over, at man skulle have sat sig ind i samtlige debatter for at komme med et bud.

    Jeg kigger bare en gang i mellem - og forholder mig, hvis jeg synes, jeg har et input.

    På den anden side, forstår jeg ikke, at Emma vælger at oprette en ny debat, hvor oplysningerne - bortset fra nogle helt væsentlige - gentages.

    Det vil jo alt andet lige, give noget rod, men det har Emma jo selv valgt, dog lader det ikke til at dit tidligere råd, var noget hun havde lyst til at afprøve, siden hun prøver igen.
  • Halløj. Jeg er meget ked af den forvirrelse jeg skabte. Det må i undskylde.
Log in eller Registrér for at kommentere.