Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Udvikling af bryster

Redigeret 15 september, 2017, 14:04 i Små børn
Hej Netdokter og alle læsere der ude!

Jeg er en ung pige på 20 år. (Snart 21)
Jeg er tidligfødt (1 måned for tidligt) jeg vejer 61kg og er 1.67 høj.
Jeg er ikke slank på maven, men meget flad på barmen.
Jeg er frustreret og bange om, at jeg ikke vil vokse mere på min barm. Jeg bruger lige nu a75 i bh str.
Har ømme bryster op til og efter min menstruation (som jeg for første gang fik, da jeg var 14,15 år)

Op mod sommeren har jeg svært ved tanken om at skulle vise mig i badetøj, hvis ikke det skjuler min barm.

Hvor længe vokser bryster? Og vil mine vokse mere?
Hvor længe voksede brysterne på nogen af jer?
Jeg har læst mig til at man vokser til man er omkring de 20, hvilket jeg er nu.
Kan det, at være tidligfødt have en betydning?
Min mor fortæller, at hendes barm stoppede med at vokse, da hun fik mig som barn. Min mor er 56 år.
En historie har fortsæt mig, at en anden puge først havde "bryster" som 24 årrig.
Jeg håber at nogen af jer har erfaring eller svar på mine spørgsmål.

Bryster er ikke ens. Men jeg håber da selvfølgelig at jeg vil vokse mere, så jeg kan fylde en B-x skål, som de fleste jeg kender, bruger.

Håber at jeg får nogle svar. På forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvorfor vil du gerne have bryster? Fordi mange andre har?
  • Indstillinger
    Kære du
    Jeg tror ikke du skal regne med at dine bryster vokser mere. En a skål er meget almindelig og rigtig mange kvinder lever med den hele livet. Fordel, de er ikke store, tunge og i vejen. Det rart når man løber eller dyrker motion.
    Hvis du taber dig lidt, kan brysterne komme til at se større ud, da det jo også er proportionerne som kan få dem til at se mindre ud end hvad de er.
    Jeg har altid været super glad for min a-skål og ville nødigt rende rundt med tunge poser fortil. Der vil nok altid være noget på kroppen vi ikke er tilfredse med og som vi må finde fred med.
Log in eller Registrér for at kommentere.