Hjem Tænder og mund Åben debat om tænder og mund

prikiken og stikken i tæerne-muskelsvaghed

jeg er en mand 67 år der har fået en underlig stikken og prikken i den venstre fod, samtidig med har jeg meget besvær med at rejse mig op fr a gulvet, er der blandt læserne nogen der har haft noget lignende. Jeg kan fortælle at jeg har parkinson sygdom og har fået en operation i hjernen som har fjernet mine rystelser, men lægerne siger at det ikke stammer fra operationen. denne prikke og stikken i tæerne generer mig voldsomt, og jeg har en del besvær med bare at gå. samtidig er min balance ikke for god, jeg hører gerne fra nogen der oplevet noget lignende venlig hilsen ib

Kommentarer

  • Prikken og stikken i tæer samt muskel-svaghed kan skyldes brug af amalgam-fyldninger, idet disse afgiver kviksølv-dampe og kviksølv kan medføre de nævnte symptomer.
  • Dette problem fik jeg efter at have fået en guld krone ved siden af mine Amalgamfyldninger både i fødderne og hænderne samt mange andre symptomer og fik senere skiftet mine amalgamfyldninger men har fortsat de symptomer som de beskriver ved Akkumuleret kviksølvforgiftning , men får noget blodtryksmedisin som afhjælper en del for fødder og hænderne
  • Når der er ældre (guld) og mindre ædle (f.eks. kviksølv) metaller i samme mundhule dannes der galvanisk element med ekstra afgivelse af det u-ædle metal... f.eks. kviksølv.
    Underligt at tandlæger ikke har lært fysik i folkeskolen!

    Test for kronisk kviksølvforgiftning foregår desværre ikke i det offentligt danske sundhedsvæsen, men man må henvende sig til privatpraktiserende orthomolekylære læger.

    Mere læsning her: www.tungmetal.dk
  • Ja og det gik ca en uge efter jeg fik guldkronen så strøj jeg på sygehuset og det danske sundhedspersonale mener ikke at jeg kommer til at arbejde igen og her efterfølgende har jeg fundet papirer om netop det problem , da min stedfar var tandlæge og havde papirer fra firserne fra sygehusene og tandlægehøjskolen som havde store problemer med det og i dag siger de at de ikke kender til det ? men det må blive skjult tror jeg
  • Og min mail er thomsen.nr10@gmail.com hvis det er nogen som har dette problem med forgiftning så er de velkomne til at skrive til mig da jeg ikke vil være anonym da det bør frem i lyset hilsen Søren Thomsen
Log in eller Registrér for at kommentere.