Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad sker der med mig.

Hej Alle.

Jeg er er ung fyr på 28, der de sidste 3 uger har haft nogle ting, som jeg ikke rigtig kan finde ud af. Jeg har aldrig været mere syg end lige nogle små ting, som influenza eksempelvis.

Det startede en aften da jeg pludselig ud af det blå fik øresusen på det ene øre. I samme moment blev jeg måske bange og fik sådan en tur hvor jeg blev fuldstændig varm og fik en svedetur på 5 min, hvor jeg bare lå på gulvet og var meget utilpas. Jeg har engang røget noget hash for nogle år siden, og det mindede om et "badtrip" Det skal siges at jeg ikke ryger mere, og ikke har gjort i mange år. Blev helt bleg og meget meget varm (svedig), men fik det nogenlunde efter de 5 min. Øresusen blev ved i nogle dage, men er efterfølgende gået hen til at være en mild form for tinnitus (både brummen og meget lys lyd) Samt en følelse af lukket øre/propper i dem Fik en tid ved ørelægen der sagde mine øre knogler så lidt stive ud, og troede jeg var ørebarn. Men det er jeg altså ikke, efter snak med familien. Blev så sendt hjem med beskeden at jeg bare skulle give det lidt tid. . Det har så ikke været en sjov tid. Sygemeldt fra arbejdet osv, da jeg har haft det skidt. men det værste er at jeg har haft kvalme og utilpas, ingen kræfter osv. i nærmest halvdelen af døgnet lige siden. Og føler mig bare ikke som mig selv. Har tabt mig 5 kg pga lysten til at spise har været meget sparsomt (pga kvalmen og utilpashed. Jeg er i forvejen ret tynd, og har altid været det. Gik for 65-60 kg. Jeg er altså 184, og det kan jo ikke blive ved. Jeg blev tjekket ved lægen. Fik taget en masse blodprøver som der ikke var noget i. De var meget fine, har dog haft en lidt for høj puls, men ikke noget der skulle være mistænktsom eller overhovedet alvorligt..

Er det måske en slags angst der er kommet op i mig, der gør mig bange/utilpas. Måske også fordi der ikke lige er et svar at hente og hjælp til mit problem.

Føler ikke min hørelse er dårligere er noget, det er bare sindssyg irriterende og svært at lade ligge når man hører de ting i hovedet. Kan kun sove med musik osv. Har for nogle år siden brækket kæben, men tænker ikke at det er det der nu skulle komme ind i det via øret. Jeg prøver bare at få mig til at få det bedre, det er derfor jeg prøver at skrive her.

Skriv gerne hvis der skal forklares mere ind på hvordan jeg har det, eller har nogen råd mod de ting jeg skriver. Jeg er lidt ved at gå ud at mig gode skind altså :)
Log in eller Registrér for at kommentere.