Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

muskletwitching og overfølseomhed for tryk.....

Redigeret 20 marts, 2017, 06:59 i Hovedpine og migræne
Jeg blev snart 3 år siden behandlet for helicobacter pylori med penicilin (fik ved samme lejlighed konstateret et massivt underskud på b vitamin). Ved første behandling bemærkede jeg kort tid efter at jeg begyndte at få små spjæt i muskel/nervebanerne i mine lægmuskler (se video), men tænkte at det nok bare var mangel på søvn eller noget.

ca 2 mdr senere blev jeg kontrolleret for om helicobacter pylori var forsvundet, og det var den desværre ikke, så jeg gik en fornyet behandling, denne gang med en anden form for pennicillin, denne gang slog jeg ud i ansigt osv, og symptomerne mht spjæt i musklerne blev endnu værre, og jeg fik samtidig en overfølsomhed for ting der sidder stramt eller klemmer, så strømper, sko, bukser som ikke sidder HELT løst, osv, gør ondt og giver en brændende fornemmelse på selv huden,blot det at sidde på en stol i længere tid (20 + minutter), er nærmest ulideligt.

Jeg har været henvist til Glostrup hospital, neurologisk afdeling, som efter tonsvis af prøver opgav og sendte mig videre til rigshospitalet, hvor man lavede et par prøver og så skete der ikke mere.

Jeg har selv læst og læst og læst, og søgt viden og selv forsøgt at se om jeg kunne læse mig frem til hvad der kunne være galt.

Efter at have læst en artikel om tarmflora og hvad den kan gøre ved ens helbred, måske det er skyld i noget ? De 2 gange pennicilin behandlinger samt en massiv B (eller var det D vitamin mangel) vitamin mangel, skulle være en ret dårlig kombination mht hvad der bliver slået ihjel af antibiotikaen, så måske skyldes min sygdom at min tarmflora er helt ødelagt ? (har nemlig også problemer med afføring siden den antibiotika behandling for 3 år siden, og det bliver værre og værre)

Har du nogen tanker, eller forlag ? mit liv er tæt på ulideligt efter den her tur :-(


her er en video fra 2015 (Det er 24 timer i døgnet det foregår, altså selv når jeg sover), og der er en konstant brændende fornemmelse i huden, som forværres ved berøring, eller når feks tøj strammer bare en lille smule)

https://www.youtube.com/watch?v=vggrNo7SX_c

jeg er bevidst om at selve symptomerne fra videoen er lige med BFS - og at det med at det gør ondt alle steder, muligvis er helt adskildte sygdomme - de kom bare samtidig :-(
Log in eller Registrér for at kommentere.