Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

indkontinent efter ryg operation

Redigeret 23 februar, 2017, 16:18 i Inkontinens
Hej jeg er 38 år og kan ikke styre min vandladning efter en stivgørende lændeoperation, Jeg bruger ble 24/7 da der ikke umilbart er andre muligheder vi har prøvet alt men andre faktore spiller ind!

Jeg fortæller ikke til nogen at jeg ikke kan holde på vandet og savner nogle at skrive med som kan sætte sig ind i det på godt og ondt

Jeg kan ikke tåle tena hvergang jeg bruger tena slår min hud ud med det sammen. så jeg har søgt fritvalg og har fundet et firma hvor jeg får mine bleer i gennem,

Jeg er bestemt ikke tilfreds med de beller jeg får har stadig uheld og våde bukser ind i mellem så har undersøgt markedet og har fundet en butik i tyskland der har alle mulige slags bleer bestille nogle prøver og blev virkelig overraket, man kan jo få nogle der passer mig og fik nogle prøver med en glat yderside og hold da på alle lugt gener forsvandt kan slet ikke lugte min ble mere så er vildt glad og det har givet mig selvtillid igen,

Nu er min spørsmål så kan jeg ikke få lov til at købe de bleer jeg vil have i tyskland eller skal jeg selv betale dem så? jeg vil gerne betale en del af dem selv hvis det er det der skal til for det er virkelig en go ble og den ble jeg fandt til natten kan holde en hel nat og jeg kan sove!!

er der nogle af jer der selv køber dem??
Log in eller Registrér for at kommentere.