Hjem Sind og psyke Angst

Det er lykkes mig at slippe af med angst

Redigeret 6 februar, 2017, 07:03 i Angst
Og det kunne jeg godt tænke mig at dele med alle Jer andre, der også lider af angst på et eller andet niveau.

For mit vedkommende startede angsten i særdeleshed, efter min søster havde taget sit liv. Angsten materialiserede sig ved alvorlig dødsangst, evig og overdreven bekymring samt fysiske symptomer, der gjorde mig til svær hypokonder.

Det er i dag fem år siden, min søster sagde farvel. I de fem år jeg været igennem en seriøs rutsjebane, hvor jeg flere gange har stået og kigget ned i afgrunden.

Heldigvis har jeg lige fra starten gjort mit bedste for at arbejde med angsten. Det har medført, at jeg har lært at anvende en masse teknikker og metoder, som har gjort angsten til et nogenlunde overstået kapitel. Ikke helt overstået, men tæt på.

Jeg har skrevet en ret omfattende artikel, hvor jeg deler alle de erfaringer, jeg har gjort mig. Artiklen skulle meget gerne være i stand til at assistere dig med angst på en eller anden måde.

https://stayclassy.dk/angst/

Såfremt du kunne bruge noget fra artiklen, må du meget gerne dele det i en kommentar. Du må også meget gerne dele dine egne erfaringer med angst, og hvordan du har arbejdet med det.

Vh. Joen
Log in eller Registrér for at kommentere.