Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Virus

Redigeret 26 januar, 2017, 07:59 i Lungeproblemer
Jeg er i følge min egen læge blevet den heldig vinder af en virus og det er ikke noget som min astma kan lide :-( sagen er den at jeg var til læge i går som lyttet mig på lungerne og fik taget en blodprøve mit infektions tal var under 5 og så kan de ikke behandle min tilstand men jeg er ved at gå til nu har hostet mine lunger ud i 17 dage og jeg kan hverken spise eller drikke og plus der nu også er stødt bronkitis til for jeg kan høre slimen køre op og ned i min brystkasse og kan mærke den inde i brystkassen det er meget ubehageligt jeg lider af angst og kan ikke se hvordan jeg skal komme i gennem det her på egen hånd hvordan får jeg det bedre for virker ikke til at det er noget som kommer til at gå væk af sig selv nu er jeg i morgen blevet behandlet med Pulmicort brun astmaspray i 14 dage og fik af vide at man på det tidspunkt ville mærke en bedring men det sker ikke og så får jeg Bricanyl som jeg slet ikke kan mærke på nogen måde må sige at jeg er desperat nu for bare en lille bedring.
Log in eller Registrér for at kommentere.