Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Influence.

Redigeret 1 november, 2017, 15:51 i Angst
Jeg har lagt til mærke at når jeg spiste Lasagne til festligheder hos min Menighed endte det flere gange med Influence med først tør hoste der til enden vedvarende hoste hele tiden uudholdelig således at jeg blev nødt til og slå alarm og ringe selv til Doktoren , hvor jeg stå på listen for Pencelin forde jeg forinden får Psykoformaka og en alder på 62 år. Jeg mener jeg har prøvet Influence nu 9-11 gange tilsammen siden jeg blev Psykist syg. Det er nok ikke så heldigt da jeg faktist fungerer på det danskerne kalder for Fjern-Psykiatri med ordre over min Mobil Telefon og Internet forbindelse. Vejret for nogle dage siden var Orkan styrke lige I min Dør så jeg blev nødt og låse Døren for Vindstød og havde ingen Mobil Telefonforbindelse og ringe Internet uden Facebook.com nogle timer.
Er det Virus eller Bakterie Influence der nu hersker í Danmark , hvad ved man om Influencen . ???

Kommentarer

  • Indstillinger
    FaroeAne2016 skrev

    "Jeg har lagt til mærke at når jeg spiste Lasagne til festligheder hos min Menighed endte det flere gange med Influence "

    Ja religion kan sandeligt være farligt :-)

    Spøg til side. Ifølge statens serumsinstitut er det mest typen A (H3N2) som huserer i øjeblikket. Den er forårsaget af virus.

    Et nyttigt naturligt middel mod influenza og forebyggelse af samme er AntiV

    http://dk.iherb.com/Natural-Factors-Ant ... ode=yaw234

    Man kan også forsøge sig med det homøopatiske Dr. Reckeweg R6 som kan købes i Matas Webshop eller diverse online helsekost butikker (Søg evt. i Google på "Dr. Reckeweg indikationer" for flere informationer

    Svampe er også velegnet til at styrke immunforsvaret ifølge Michael Gregers

    Det behøver ikke være specielle medicinske svampe idet almindelige markchampignons er næsten ligeså effektive

    http://nutritionfacts.org/video/boostin ... lammation/
  • Indstillinger
    Tak for svar.
    Sent men sikkert må jeg begynde med , har ikke været inde på siden i meget lang tid ; en hel periode.
    Men jeg er nu mere oven på med min sygdom som er min Psyke for det meste, inclusiv legemtlige bivirkninger jeg får af medicinen. Det har vist sig at her i Sørvåg har det hersket ofte Influence . Og jeg prøvede flere gentagelser siden sidst med influence . Men nu har der været en lang periode jeg har været fri for influencen. Måske lidt inbilsk , men jeg synes at mere positivitet man kæmper for , har man det bedre med sin sygdom , det letter også og have samtaler om Emner der kan indtræffe om sygdom.
    Men jeg er ikke enig med at min Menighed er farlig , men den har støttet mig gruelig meget åndelig set , det gør det lettere og leve med sine problemer , et nu sin Psyke . Et menneske trænger til lidt udsvævelser , om jeg må udtrykke det således og har det ikke godt og sidde hjemme hele tiden . Hilsen : Magnus : Sørvåg . Færøerne.
Log in eller Registrér for at kommentere.