Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan jeg være smittet med kønssygdom?

Redigeret 29 december, 2016, 04:38 i Åben debat om kønssygdomme
Hej alle. Jeg har for 2 dage siden kommet til at have ubeskyttet sex. Jeg har derefter bemærket at undersiden af forhuden er hævet og rød. Det sviger en lille smule, og når jeg piller ved det gør det en smule ondt. Det gør dog ikke ondt når jeg tisser eller noget andet. Jeg kan umiddelbart ikke se tegn på vorter eller noget ligende.

Jeg er ikke bange for at søge læge, men hun har ferie lige nu, så kan ikke komme til at snakke med hende om det. nogle der har ligende erfaringer ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg bliver lidt harm når jeg læser det du skriver. Man kommer ikke til at have ubeskyttet sex. Det er noget man man bevidst vælger. Men måske du ønsker at blive far, det kan jo godt være du ønsker det ? For det er altså risikoen når man har ubeskyttet sex. Hvad vil du så gøre hvis din partner er gravid og hun ønsker barnet. Håber du vil støtte hende i det, for en abort kan have nogle uoverskuelige konsekvenser for kvinden. Nogle kvinder kommer sig aldrig over en abort.
    Så en anden gang husk kondom( så du slipper for at få kønssygdomme) og vær sikker på sikker på at kvinden bruger anden prævention feks. p piller. For ingen prævention er 100 % sikker så hvis man ikke ønsker en graviditet er to præventions former det bedste.
    Håber du snart kommer dig over dine gener. Hvis din læge har lukket må der være en anden læge som du kan henvises til.
    Ved godt at jeg giver dig svar på noget du ikke har spurgt om.

    Lisbeth
Log in eller Registrér for at kommentere.